top of page
Поиск
  • Фото автораiladzhun

Фран Соль прокоментував перехід в київське "Динамо"



Як стало відомо, вчора, 16 січня київське "Динамо" підписало іспанського нападника Фран Соя, який виступав в голландському чемпіонаті. Саме забивного нападника не вистачало столичному клубу. На новачка покладають великі надії, адже у лютому динамівці проведуть матч у лізі Європи з грецьким "Олімпіакосом".

26-річний іспанець підписав контракт на 5 років та буде виступати у складі "біло-синіх" під 9 номером. Фран Соль задоволений і прокоментував свій перехід у столичний клуб.

"Динамо – це клуб із великою історією. Знаю, що команда вигравала свого часу два Кубка Кубків та Суперкубок Європи, а також є найтитулованішим клубом в Україні – більше за киян ніхто не ставав чемпіоном цієї країни.

Найбільше, що я люблю у футболі – це забивати голи. І до Динамо я прийшов саме заради цього. Хотілося би забивати якомога більше, щоб допомогти своїй новій команді й у Лізі Європи, де "біло-сині" ставлять найвищі цілі, а також у чемпіонаті України, де ще не все втрачено в боротьбі за чемпіонство.


Ще нікого не знаю з нових партнерів по команді, але впевнений, що вони добре приймуть мене. Не дочекаюся, коли зможу приєднатися до них у Марбельї. Ігровий номер? Я дуже щасливий, що дев’ятка виявилася вільною. Це найголовніша цифра для бомбардира.

Я дуже вдячний Динамо за те, що отримаю шанс зіграти в єврокубках. Буду робити все, що від мене залежить, аби виправдати довіру. Головне – підготуватися до матчів із Олімпіакосом не лише у фізичному плані, а й у психологічному, оскільки це будуть мої перші ігри у складі Динамо.

Можу пообіцяти, що буду викладатися на 100% на футбольному полі заради того, аби Динамо перемагало в усіх турнірах, у яких бере участь", – цитує іспанця офіційний сайт Динамо.


4 просмотра0 комментариев

Comments


bottom of page